Experții confirmă eficiența publicității indoor

Rice University, Arizona State University și Barbour și Monroe Market Research sunt 3 instituții diferite care au elaborat un studiu de piață pentru a determina eficacitatea generală a publicității indoor. Cercetarea a fost implementată în mod independent de agenții de publicitate prestatoare de servicii de publicitate indoor și a analizat comportamentul consumatorilor care au interacționat cu reclame în restaurante, baruri, cafenele, hoteluri și clădiri de birouri. Rezultatele cercetării lor sunt surprinzătoare:

  • 84,4% dintre consumatorii chestionați și-au amintit cu ușurință că au văzut o reclamă pe un panou de publicitate indoor
  • 80% au spus că, în general, reclamele indoor le atrage atenția
  • 79% au spus că de obicei citesc conținutul mesajelor indoor
  • 99% dintre consumatorii care au observat o reclamă indoor au declarat că de obicei citesc tot conținutul afișului
  • 92% au fost capabili să descrie cu ușurință reclama indoor
  • 88% au amintit cel puțin 4 puncte de vânzare ale produsului/serviciului promovat
  • 98% dintre cei chestionați au avut reacții pozitive sau neutre la reclamele indoor
  • 85% dintre consumatorii intervievați s-au declarat mai deschiși să devină fideli produsului sau serviciului promovat prin canale indoor, deoarece le activează frecvent nevoia de cumpărare
  • 62% au spus că publicitatea indoor este un mod interesant de a afla mai multe informații despre produsele și serviciile disponibile pe piață
  • reclamele indoor se bucură de o vizualizare medie de 1,5 până la 2 minute comparativ cu 3-5 secunde pentru reclamele tradiționale tipărite.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RO | EN
error: Conținutul este protejat !!