Ce inseamna reclama eficienta?
decembrie 17, 2015
Show all

Ce inseamna Smarketing?

Majoritatea companiilor au departamente, respectiv echipe diferite pentru vanzari si marketing. Am observat (Andreea, de la Frame Advertising) ca aceste departamente nu comunica eficient intre ele.

Smarketing-ul nu este un termen care se vrea a fi „pompos”, ci este strategia prin care compania ta isi poate creste cifra de afaceri cu minim 20%.

Cum se creeaza aceasta strategie? In primul rand prin alinierea obiectivelor de vanzari cu cele de marketing. Astfel, planul de actiune al departamentului de marketing trebuie sa sustina atat propriile obiective, cat si pe cele de vanzari, si invers.

De exemplu, daca departamentul de marketing promite un anumit strandard al produsului/serviciului furnizat, asigura-te ca echipa de vanzari va furniza exact ceea ce i se promite clientului in reclama.

Un alt exemplu, daca departamentul tau de marketing a implementat o campanie care a adus clienti potentiali / cereri de oferta (sales-ready leads), asigura-te ca echipa de vanzari gestioneaza eficient procesul de vanzare catre toti potentialii clienti intr-un timp cat mai scurt.

Daca echipa de vanzari contacteaza potentiali clienti care nu manifesta interes fata de produsul/serviciul tau, atunci strategia de marketing nu se adreseaza target-ului corespunzator de clienti.

Tu cum faci SMARKETING?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *