Rucsacul care promoveaza afacerea ta prin holograme 3D Incepand din iulie 2021 am introdus device-uri high tech intr-un serviciu unic pe piata din Romania: „Rucsacul cu Reclame”. Rucsacul este purtat de promoteri pe jos, pe bicicleta sau pe trotineta, in locurile in care alte canale de publicitate nu pot patrunde. Spargem zgomotul de reclame din […]
Blog
Începând din luna martie 2020, ne-am digitalizat și am adus tehnologia mai aproape de canalul nostru de publicitate indoor. Am lansat aplicația Frame Advertising, prin intermediul căreia partenerii noștri beneficiază de cont gratuit pentru elaborarea digitalizată a media plan-ului și pentru verificarea în timp real a statusurilor de implementare a campaniei. Aplicația prezintă locațiile de […]
În 17 ani de experiență în marketing și publicitate ne-am străduit să generăm rezultate remarcabile pentru clienții noștri. Și pentru că am reușit să facem campanii remarcabile în București și Ilfov, clienții ne-au solicitat implementarea de campanii de publicitate indoor și în alte regiuni din țară. Așa ne-am hotărât să extindem modelul nostru de business […]
Sigur ai acasă, pe birou, în computer, pe rețelele de socializare sau în telefonul mobil fotografii când te bucuri de familie, când iubești necondiționat, când te bucuri de îmbrățișare, când descoperi lucruri și locuri noi sau când ești fericit, surprins, relaxat… Fiecare fotografie este o poveste în care tu ești actorul principal. De fiecare dată […]
Rice University, Arizona State University și Barbour și Monroe Market Research sunt 3 instituții diferite care au elaborat un studiu de piață pentru a determina eficacitatea generală a publicității indoor. Cercetarea a fost implementată în mod independent de agenții de publicitate prestatoare de servicii de publicitate indoor și a analizat comportamentul consumatorilor care au interacționat […]
Suntem convinși că te-ai întrebat asta de fiecare dată când ți-ai promovat produsul sau serviciul tău. Probabil că începi răspunsul cu „Depinde…” Da, este adevărat că răspunsul depinde de cât de interesantă este reclama, de cât de util este produsul sau serviciul promovat, de cât de explicit este formulat textul, de cât de relevantă este […]