Publicitatea indoor – must have!

Ce inseamna reclama eficienta?
decembrie 17, 2015
Show all

Publicitatea indoor – must have!

Publicitatea indoor este oportunitatea de promovare care este cea mai apropiata de segmentul tau tinta de clienti. Pozitioneaza mesajul tau foarte aproape de consumatori.

Suportul pe care se afiseaza mesajul companiei este de cele mai multe ori rama click-frame din aluminiu. O intalnim frecvent in vitrinele magazinelor, in scarile de bloc, in lifturi sau in toaletele restaurantelor, in complexe sportive sau comerciale.

Cine ar dori sa se promoveze prin publicitate indoor? O multime de companii! Publicitatea indoor se preteaza atat promovarii companiilor care ofera produse sau servicii de proximitate, care vizeaza clientii dintr-o anumita zona geografica, cat si de larg consum care se adreseaza unui segment mai larg de consumatori. Atentie! Indiferent cum alegi sa iti promovezi afacerea, trebuie sa te asiguri ca serviciul sau produsul tau este disponibil spre vanzare catre targetul pe care iti propui sa il convertesti in clienti. Daca ai un produs care se preteaza doar companiilor, un serviciu B2B, atunci promovarea indoor trebuie sa se realizeze in imobile de birou, si nu in toaletele restaurantelor.

De ce ar dori companiile sa se promoveze prin publicitate indoor? Pentru ca isi expun mesajul catre un public captiv, care nu poate intoarce pagina ziarului, nu are telecomanda pentru a schimba postul in timpul pauzelor publicitare, nu are un mouse, pentru a schimba sau inchide pagina web sau reclama care a aparut pe contul sau de Facebook. Reclama indoor nu agaseaza consumatorii.

Publicitatea indoor este o forma sigura de promovare. Furnizorul tau de servicii indoor iti pune la dispozitie un raport de activitate, la care trebuie sa ai acces oricand si care sa iti furnizeze toate informatiile care te pot ajuta sa verifici modalitatea prin care campania ta a fost implementata.

Asigura-te ca furnizorul tau de servicii de publicitate indoor iti ofera exclusivitate, ca langa panoul dedicat produsului tau nu mai apare si mesajul unui concurent direct.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *