De câte ori trebuie să vadă clienții reclama ta ca să cumpere?

Suntem convinși că te-ai întrebat asta de fiecare dată când ți-ai promovat produsul sau serviciul tău. Probabil că începi răspunsul cu „Depinde…” Da, este adevărat că răspunsul depinde de cât de interesantă este reclama, de cât de util este produsul sau serviciul promovat, de cât de explicit este formulat textul, de cât de relevantă este nevoia pentru consumator, de cât de bine înrădăcinat în mintea consumatorului este brand-ul… și acest depinde poate continua la nesfârșit.

David Jackson, un specialist american în marketing, a analizat comportamentul potențialilor clienți atunci când văd o reclamă. În cele ce urmează îți împărtășim rezultatele cercetării sale în urma căreia vei înțelege de câte ori trebuie să vadă potențialul tău client reclama produsului sau serviciului tău ca să ajungă să cumpere.

1. Prima dată când oamenii se uită la orice reclamă, ei nici măcar nu o văd.
2. A 2-a oară, ei nu o observă.
3. A 3-a oară, ei devin conștienți de faptul că este acolo.
4. A 4-a oară, ei au un sentiment trecător că au mai văzut reclama anterior.
5. A 5-a oară, citesc reclama.
6. A 6-a oară, analizează reclama cu puțin mai multă atenție.
7. A 7-a oară, ei încep să se irite un pic la vederea reclamei.
8. A 8-a oară, ei încep să se gândească, „Iată această reclamă din nou.”
9. A 9-a oară, încep să se întrebe dacă pierd ceva.
10. A 10-a oară, își întreabă prietenii și vecinii dacă au încercat produsul sau serviciul promovat.
11. A 11-a oară, ei se întreabă cum plătește compania pentru toate aceste reclame.
12. A 12-a oară, ei încep să creadă că trebuie să fie un produs sau un serviciu bun.
13. A 13-a oară, ei încep să simtă că produsul sau serviciul promovat are valoare.
14. A 14-a oară, ei încep să-și amintească că își doreau de mult timp un asemenea produs sau serviciu.
15. A 15-a oară, ei încep să tânjească după produsul sau serviciul promovat, dar simt că încă nu sunt pregătiți să plătească pentru acestea.
16. A 16-a oară, ei acceptă faptul că vor cumpăra cândva în viitor.
17. A 17-a oară, consumatorii decid că vor produsul sau serviciul promovat.
18. A 18-a oară, ei acuză faptul că nu își permit să plătească produsul sau serviciul.
19. A 19-a oară, își numără banii cu foarte multă atenție.
20. A 20-a oară când potențialii clienți văd reclama, ei cumpără ceea ce oferă.

Așa cum ai văzut în cele de mai sus, consumatorii trebuie să vadă o reclamă în mod repetat pentru a memora mesajul. Reclama afișată pe panourile noastre de publicitate indoor întâmpină consumatorii în scara blocului, se fixează în memorie și îi conduce până la intrarea în locuință, locul în care se formulează cele mai multe decizii de consum. Rata de memorabilitate a mesajului tău este de peste 80%, de 4 ori mai mare decât oricare alte forme de promovare.

Rețeaua noastră de publicitate indoor reprezintă canalul cu cea mai mare recurență a traficului, oferind cea mai mare frecvență de vizibilitate a reclamei către targetul tău de consumatori. Reclama ta decorată pe panourile noastre este văzută de potențialii tăi clienți 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, ori de câte ori aceștia tranzitează spațiul comun al blocului pentru a intra sau a ieși din propria-i locuință.

Spre deosebire de alte canale de publicitate în care reclama dispare după doar câteva secunde, reclama pe panourile noastre de publicitate indoor este văzut în mod inevitabil, este afișat într-un loc în care nu există alți stimuli vizuali sau auditivi.

Traducere și adaptare a textului cercetării privind coportamentul consumatorilor din https://www.quora.com/How-many-times-must-people-see-an-advert-before-they-buy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RO | EN
error: Conținutul este protejat !!